preskoči na sadržaj
Vijesti

„To ću si daunloudati“

Dana 12. ožujka 2018. učenici 1.f razreda su u pratnji razrednice, Klare Jakelić, i profesorice engleskog jezika, Jelene Mandić, posjetio Hrvatski institut za jezik i jezikoslovlje. Institut se nalazi na trgu Republike Austrije 16, nedaleko škole, gdje smo slušali predavanje o anglizmima. 


S obzirom na zanimljivu temu, četvero učenika (Lucija Palma Jukić, Marta Cvitković, Ivan Plećaš i Karlo Jurčević) održalo je predavanje o toj temi 1.d i 1.e razredu koristeći se PowerPoint prezentacijom i igrama.

Prvi dio predavanja bio je o pravilima pisanja anglizama u hrvatskom jeziku, a zatim o čestoj uporabi anglizama koja ne moraju imati isto značenje u engleskom i hrvatskom jeziku.

Puno je engleskih riječi koje često upotrebljavamo (na primjer selfie, lit, slay, slide, hashtag), no nemaju svoj prijevod u hrvatskom jeziku.

Tako je u drugom dijelu predavanja organizirana igra u kojoj su učenici i moderatori bili podjeljeni u skupine. Učenici su smišljali zanimljive i inovativne prijevode za određene anglizme, a u tome su im pomagali moderatori (Iva Mandić, Jaga Komazec, Fran Šuk i Michael Begić). Na kraju je cijeli razred glasao za najbolji prijevod anglizma. U 1. e razredu prijevod riječi lit – „spaljeno“ izabran je kao najbolji, a u 1.d razredu najbolji je prijevod bio „brutalno“ za riječ lit te „obaraš“ za riječ slay.

Na kraju sata su oba razreda igrala kratku igru puzzle, na hrvatskom slagalica, na stranicama instituta bolje.hr.

 

Tekst napisala Jaga Komazec, učenica 1.f razreda



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nenad Polondak   datum: 14. 4. 2018.

Tražilica

Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji




Prirodoslovna lepeza


E - learning poral


Oglasna ploča

Korisni linkovi

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju